Veelgestelde vragen

    Waarom gaat De Vrienden van Amstel LIVE niet door?

    De volledige editie van De Vrienden van Amstel LIVE 2022 kan vanwege de huidige overheidsmaatregelen tot onze grote spijt niet doorgaan. We waren er helemaal klaar voor en realiseren ons dat we heel veel vrienden teleurstellen. Jammer genoeg blijken alle inspanningen tevergeefs. Alle shows worden geannuleerd.

    Organiseren jullie nu een livestream?

    De afgelopen tijd zijn we bezig geweest met de organisatie van een live editie van De Vrienden van Amstel LIVE. Het decor zoals opgebouwd en de show zoals voorbereid zijn volledig hierop ingericht en niet geschikt voor een livestream, dit vergt een andere voorbereiding.

    Wat gebeurt er met de tickets/arrangementen?

    Het volledige aankoopbedrag van tickets en/of arrangementen wordt uiterlijk 1 maart 2022 teruggestort op het rekeningnummer waarmee deze ook zijn besteld.

    Zodra de kaartverkoop voor een volgende reguliere editie begint krijgen deze kaartkopers als eerste toegang tot de ticketshop. Tijdens deze pre-sale kun je voor jouw originele showdag hetzelfde aantal én hetzelfde type kaarten bestellen als je op dit moment hebt.

    Ik wil graag mijn kaarten houden voor een volgende editie, kan dat?

    Het is helaas niet mogelijk om je kaarten te behouden. Zodra de kaartverkoop voor een volgende reguliere editie begint krijg jij als eerste toegang tot de ticketshop. Tijdens deze pre-sale kun je voor jouw originele showdag hetzelfde aantal én hetzelfde type kaarten bestellen als je op dit moment hebt.

    Waarom kan ik mijn kaarten niet bewaren?

    Na twee jaar onzekerheid rondom het evenement en het doorschuiven van de kaarten kiezen we er nu voor om bij iedereen het geld terug te storten. Zodra de kaartverkoop voor een volgende reguliere editie begint krijgen deze kaartkopers als eerste toegang tot de ticketshop.

    Wanneer start deze pre-sale?

    Het is nog niet bekend wanneer de pre-sale begint, we houden kaartkopers hierover via de mail op de hoogte.

    Wanneer wordt het geld teruggestort?

    Het volledige aankoopbedrag van tickets en/of arrangementen wordt uiterlijk 1 maart 2022 teruggestort op het rekeningnummer waarmee deze ook zijn besteld.

    Wat gebeurt er met de servicekosten van mijn bestelling?

    Ook deze kosten zullen worden teruggestort.

    Kan ik het rekeningnummer waarop het geld wordt teruggestort aanpassen?

    Dit is helaas niet mogelijk. Wanneer het rekeningnummer waarmee je de tickets besteld hebt niet meer bestaat, zal onze ticketingprovider Paylogic zelf contact met je opnemen.

    Wat gebeurt er met de kaarten die terugkomen van deze editie?

    Alle kaarten gaan opnieuw in verkoop, waarbij de huidige kaartkopers als eerste toegang tot de ticketshop krijgen.

    Ik heb al een hotel/overnachting geboekt, wat gebeurt daarmee?

    Als je via de officiële website van De Vrienden van Amstel LIVE een overnachting hebt geboekt, dan ontvang je daar via de mail informatie over. Mocht je op eigen initiatief een hotel hebben geboekt, dan kun je het beste contact opnemen met het hotel.

    Ik heb kaarten voor VVAL gewonnen in 2020 of 2021, wat gebeurt hiermee?

    Gewonnen kaarten blijven geldig voor een volgende editie. Deze kaarten worden ± een maand voor de start van deze volgende editie via de mail verstuurd. Prijswinnaars hebben van ons een mail ontvangen.

    Wat gebeurt er met parkeertickets?

    Ook het aankoopbedrag van parkeertickets wordt uiterlijk 1 maart 2022 teruggestort.

    Blijven consumptiemunten geldig voor een volgende editie?

    Ook het aankoopbedrag van reeds bestelde consumptiemunten wordt teruggestort.

    Wat gebeurt er met bus arrangementen geboekt via Zoover?

    Zoover zal zorg dragen voor het terugstorten van het aankoopbedrag van deze arrangementen. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met Zoover opnemen via 085 - 08 68 300.

    Met wie kan ik contact opnemen als ik meer vragen heb?

    • Voor reguliere ticketvragen neem hier contact op.

    • Voor VIP en Hotelarrangementen neem contact op via reserveringen@vriendenvanamstel.nl.

    • Voor groepsreserveringen neem contact op via reserveringen@vriendenvanamstel.nl.

    • Voor boekingen via vervoerspartner Zoover Sports & Events , neem contact op via info@zooversportsevents.nl.

      Contact 2022

      • Van de pers?

        Voor het aanvragen van een persaccreditatie stuur je een e-mail naar pers@vriendenvanamstel.nl of neem contact op met de afdeling Communicatie van Amstel: pers@heineken.nl / 088-4343243.

      • Reguliere kaarten

        Heb je vragen over de ticketverkoop of problemen bij het bestellen van de kaarten? Neem contact op met Paylogic.

      • Vip en hotelarrangementen

        Klik hieronder voor meer informatie.