Vragen over de loting

  • Wanneer vindt de loting voor de 2026 editie plaats?

De loting vindt plaats, in week 45, na de inschrijfperiode (1 oktober t/m 2 november 2025). Via mail wordt het lotingsresultaat bekendgemaakt aan alle deelnemers die zich ingeschreven hebben. De ingelote deelnemers krijgen dan 2 weken de tijd om hun inschrijving te betalen en daarmee de deelname definitief te maken. De tickets van de deelnemers die niet tijdig betaald hebben, komen vrij tijdens de tweede loting die plaatsvindt in week 47.

  • Als ik geen ticket heb gekregen tijdens de loting, maak ik dan helemáál geen kans meer op deelname?

Er zijn nog meer momenten waar je kans maakt op deelname. Na de betalingstermijn komen de tickets weer vrij van degenen die niet tijdig betaald hebben. In week 47 vindt een nieuwe loting plaats en maak je dus alsnog kans. Alleen de deelnemers die alsnog een ticket hebben bemachtigd, ontvangen hierover een mail in deze week.

Heb je dan nog geen ticket bemachtigd? Begin 2026 opent ons ticketruilsysteem, dat enkel beschikbaar is voor degenen die wél hebben ingeschreven, maar pech hadden bij de loting. Meer informatie over dit ticketruilsysteem ontvang je t.z.t.

  • Zijn er kosten verbonden aan het inschrijven voor de loting?

Nee. Alleen als je ingeloot bent ontvang je een e-mail met informatie over de betaling. Je deelname is pas definitief als je betaald hebt. Meer informatie over de inschrijfkosten en betaling vind je via de vraag- en antwoordpagina 'Inschrijfkosten'.

  • Als ik me vaker inschrijf, maak ik dan meer kans bij de loting?

De inschrijving is persoonlijk. Meerdere inschrijvingen met dezelfde voor- en achternaam en/of e-mail worden gecontroleerd, c.q. verwijderd.

  • Hoe meld ik me aan voor de loting?

Wanneer jij je inschrijft voor de 2026 editie tijdens de inschrijfperiode, ben je automatisch ingeschreven voor de loting. Alleen bedrijventeams hoeven niet deel te nemen aan de loting en hebben gegarandeerde deelname. Bekijk deze pagina voor meer informatie: