Inschrijfprocedure

    De procedure

    De inschrijvingen voor de 2021 editie, welke verreden zal worden op zaterdag 11 september 2021, zijn inmiddels opgesteld. Op dit moment hebben wij nog geen zekerheid over het aantal deelnemers welke wij toe mogen laten. Het aantal beschikbare startplaatsen zullen wij door middel van loting verdelen onder de ingeschreven deelnemers. Er is geen verschil tussen inschrijving op de eerste of op de laatste dag. Bij het inschrijven vragen wij je meteen alle gegevens, zoals adres, afstand en telefoonnummer door te geven. De inschrijving is persoonlijk op naam en niet overdraagbaar. De organisatie zal controleren op naam, woonadres en e-mailadres om te voorkomen dat mensen zich meerdere malen inschrijven. Op het moment van inschrijven hoef je nog niets te betalen, alleen als je wordt ingeloot dien je het inschrijfgeld te voldoen binnen de daarvoor gestelde termijn. Op het moment dat je wordt ingeloot ontvang je hierover per e-mail informatie

     

    Keuze Individueel / bedrijventeam aanmaken

    In dit scherm kun je de keuze aangeven voor Individueel (kies deze optie ook als je als vriendenteam deel wil nemen) of bedrijventeam. (Let op! Voor meer informatie over bedrijventeam, Klik hier.)

     

    Deelnemersinformatie

    De volgende stap is het invullen van je persoonlijke gegevens, zoals je naam, adres en telefoonnummer. Check ook nog even goed je mailadres. Je e-mailadres vormt de basis voor je inschrijving en kan na het doorlopen van de inschrijvingsprocedure niet meer in het systeem veranderd worden. Tevens wordt het gebruikt om je een aantal weken voor de toerversie de benodigde startbescheiden toe te sturen. Vul dus een juist en actueel e-mailadres in!

    Start een nieuw team of sluit je aan bij een team Na je inschrijving kun je kiezen om een team aan te maken of een uitnodiging voor een team te accepteren.

     

    Controle van je inschrijving

    Controleer je gegevens zorgvuldig. Is er iets misgegaan? Met de knop “wijzig” kun je teruggaan en de gegevens alsnog wijzigen. Vervolgens moet je het “Toerversie Amstel Gold Race Reglement” doorlezen en het vakje aanvinken indien je hiermee akkoord gaat.

     

    Inschrijving afronden

    Door op “inschrijving afronden” te klikken wordt je inschrijving bevestigd. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Bewaar deze e-mail goed, want deze geldt als bewijs voor je inschrijving. Indien je na ontvangst van de bevestigingsmail alsnog een fout ontdekt, kun je inloggen op je account met je inloggegevens en daar de foute gegevens aanpassen.

     

    De loting

    Na de inschrijfperiode zal er door de organisatie geloot worden. Ook dit jaar zal er weer een maximum worden gehanteerd; net als voorgaande edities zullen dat 15.000 deelnemers zijn. Deze aantallen zijn gebaseerd op het feit dat we een normale Toerversie Amstel Gold Race kunnen en mogen organiseren.

    (Vrienden)teams worden in het geheel in- of uitgeloot. Wat houdt dit in? Tijdens de inschrijfperiode kun je met je gegevens inloggen op je persoonlijke pagina. Op deze pagina kun je samen met vrienden teams formeren (als je dit al niet hebt gedaan ten tijde van je inschrijving). Wordt een van jouw teamdeelnemers ingeloot, dan wordt het hele team ingeloot (mits ze op het moment van de loting in je team staan). Als jij of je teamgenoten niet worden ingeloot bij deze eerste loting, zal iedereen individueel deelnemen aan de loting voor de overige plekken.

    Zodra je bent ingeloot krijg je informatie over de betaling van het inschrijfbedrag. De inschrijving is pas definitief wanneer het volledige inschrijfbedrag is ontvangen door de stichting Amstel Gold Race. Als je niet op tijd betaalt, vervalt je inschrijving. Plekken die dan vrijkomen worden opnieuw verloot aan mensen die tijdens de eerste loting geen plek hebben kunnen bemachtigen. Over de loting en de daaruit vloeiende resultaten kan niet gecorrespondeerd worden.

    Ook mensen die niet zijn ingeloot zullen daarvan bericht ontvangen.