Vragen over mijn AGR account

  • Waarom kan ik niet inloggen met mijn Amstel account?

Het kan zijn dat je vergeten bent om je account te activeren nadat je deze had aangemaakt. Stuur een mailtje naar de organisatie (inschrijven@amstelgoldrace.nl) en zij kunnen het account voor jou activeren.

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt voor mijn Amstel Gold Race account.

Via inschrijven.amstel.nl/inloggen kun je aangeven 'wachtwoord vergeten'. Indien je geen mail ontvangt, houd dan ok de map SPAM/ ongewenste mail in de gaten. Daarnaast kan het zijn dat jouw account nog niet is geactiveerd, indien dat het geval is kun je contact opnemen met inschrijven@amstelgoldrace.nl.

  • Ik wil mijn gegevens wijzigen in mijn account, hoe doe ik dat?

Je hebt een nieuw e-mailadres of telefoonnummer, je bent verhuisd of je wilt je afstand wijzigen; als je inlogt op jouw account is het gedurende de inschrijfperiode mogelijk om deze gegevens te wijzigen. Als het niet lukt om de gegevens te wijzigen stuur dan een email naar de organisatie van de Amstel Gold Race: inschrijven@amstelgoldrace.nl.